Menu

Over

Over VOLT

Huidige Omgeving

VOLT is ontstaan achter de bar in de horeca. Steeds vaker willen horecabezoekers tijdens hun verblijf hun smartphone opladen. Hierdoor belanden smartphones onder VOLT Powerbank Oplaadstationandere achter de bar in het stopcontact. Naast dat dit een vervelende verantwoordelijk is voor de ondernemer, komen gasten ook regelmatig achter de bar hun Whatsapp even checken. Verschillende horecazaken hebben een 'oplossing' gevonden in de vorm van een oplaadkast aan de muur. Het nadeel van zo'n kast is dat de horecabezoeker zijn smartphone tijdens het bezoek niet bij de hand heeft. Echter worden smartphones tijdens een horecabezoek steeds belangrijker; we betalen met onze smartphone, d.m.v. QR codes kunnen bezoekers hun eigen bestelling plaatsen en er worden foto's genomen van gerechten om op Instagram te plaatsen.

We hebben de koppen bij elkaar gestoken, en zijn opzoek gegaan naar een oplossing. In eerste intstantie dachten we aan losse powerbanks, maar we kwamen er al snel achter dat powerbanks ook opgeladen moeten worden, en dit gebeurt niet altijd even gedisciplineerd. Echter werken powerbanks wel top, gasten kunnen hun smartphone opladen aan tafel. We wilden dus powerbanks ontwikkelen die altijd opgeladen zijn. Zo zijn we uitgekomen bij de charging station; een oplaadstation met ruimte voor 8 powerbanks die altijd worden opgeladen via inductie. Zo kunnen horecaondernemers hun gasten altijd een volle powerbank aanbieden. 

VOLT levert een complete oplaadset bestaande uit een charging station, 8 powerbanks en 8 multikabels, waarmee elke hedendaagse smarpthone kan worden opgeladen. Om de set helemaal af te maken, worden de powerbanks voorzien met het logo van de horecaonderneming. 

 

Oplossing voor Ondernemer

De verantwoordelijkheid over de smartphone is in handen van de eigenaar van de smartphone. Het is voor de ondernemer een voordeel dat de bezoeker zijn smartphone tijdens het opladen in bezit houdt, zo kan de bezoeker bijvoorbeeld actief blijven op de social media kanalen van de horecaonderneming. Daarnaast zal een horecabezoeker met een lege batterij sneller kiezen voor een horecazaak waar zijn smartphone efficient kan worden opgeladen. Als klap op de vuurpijl worden de powerbanks bedrukt met het logo van de onderneming, een sterke vorm van brand marketing.

 

Oplossing voor Consument

Het belangrijkste voordeel voor de consument is dat de smartphone in eigen beheer is. Hierdoor blijft de consument bereikbaar en kan de smartphone continu gebruikt worden. Daarnaast kan het laadproces worden gemonitord en kan er ingegrepen worden als de smartphone niet juist wordt opgeladen. Verder is er geen angst meer voor het feit dat de smartphone beschadigd of kwijtraakt. Als de bezoeker weet dat er powerbanks aanwezig zijn in de desbetreffende horecaonderneming dan zal hij zijn eigen oplaadapparatuur thuis laten. 

Empower to Connect

Our Team

Jonge ondernemers met een duidelijke visie, helder plan en gezonde motivatie.

Jesse Westerveld, Thijs Spelberg, Burak Onal en Stan Klarenbeek.

Contact

Vraag vrijblijvend een offerte aan of plan een adviserend gesprek.

Aanvragen